09-08-2015

Ring

Was ik blij, toen ik wakker werd dat "Ring of fire" niet meer draaide. De hele tijd had dat nummer van Cash op de camping en bij de toiletten geklonken. Op repeat. Ruim na middernacht besloot ik een paar flitsers naast de toiletwagen neer te zetten en de bezoekers te portretteren. Het gros had inderdaad tijdens de bands en de loterij al wel wat gedronken. Dat was te zien. Vol overgave poseerden ze.


Veelal werd er vrolijk met Cash meegezongen. Verzet is zinloos als je weet dat het nummer toch terug blijft komen. Bij het ontwaken was ie uit. Blijkbaar was ik niet de enige die het liedje niet perse nog 30 keer wilde horen. Terwijl ik aan de koffie zat, zaten er een paar naast me aan het bier. Alweer?-Nee nog. Eentje gaf na ruim tien minuten zijn poging om een shaggie te rollen maar op. Dat ging niet meer lukken. Ik pakte mijn spullen bij elkaar en nog een koffie. Mooi geweest. Thuis maar eens gaan douchen.
Onderweg floot ik zonder na te denken een deuntje, inderdaad, dat nummer.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten