09-02-2015

Terug

Een van de leukste dingen van reizen is toch vooral thuis komen.
Hoi bank, hoi bed, hoi douche!
(Want ja, er was weer eens een douchegordijn en zo'n nare eendenbekmengkraan om tegen aan te stoten, en dan te bevriezen / te verbranden)
Zelf koken, met smaak en zonder gefrituurde broccoli (echt waar, drie keer)
Kraanwater waar je tanden niet door gebleekt worden.


Buiten de deur kijken helpt altijd met het relativeren van hoe het hier is.
Ook deze keer wil ik niet met ze ruilen en ben ik heel tevreden met de plek waar ik werk en woon.

 Deze man kwam vragen om wat geld en een peuk. Toen ik hem vroeg of ik dan een foto van hem mocht maken, wilde hij nog een sigaret en stak die in zijn oor. Later wilde hij de sigaret teruggeven aan de acteur die hem gaf. De grapjas, met zijn vuile oren.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten