10-12-2014

Gezellig, oorlog!

Het familie-uitje bracht ons bij de eerste wereldoorlog. Of, althans, de versie daarvan door Hotel Modern. Een club waar ik al jaren over hoor, maar niet eerder zag. Door miniatuurtjes te filmen en projecteren met ter plekke gemaakte muziek en special effects, wisten ze een bijzonder geheel te maken. Soepel op elkaar ingespeeld met zo'n dertien jaar ervaring met deze voorstelling wisten ze het publiek te verbazen. Nou heb ik zelf ook wel eens iets aan een voorstelling geprutst en kan me levendig voorstellen hoeveel onderzoek het kost om zoveel mooie vondsten bij elkaar te krijgen.
Wat een luxe trouwens, om na de voorstelling een biertje te kunnen gaan drinken en niet de vrachtwagen vol te hoeven buffelen. Dat moest ik maar eens vaker doen!



Met een vettig lensje maakte ik na afloop een onduidelijk plaatje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten