13-05-2014

Zin

Omdat het hotel geen ontbijt serveert, kregen we van de organisatie van het theater een ontbijttas. Vol met dingen die mensen bij hun ontbijt gebruiken zoals keukenpapier, appelmoes, plastic melk en cornflakes. Oh ja, ook koffie en witbrood. MAAR GEEN KAAS. Volgens mij heeft leven zonder kaas geen zin. Fijn dat er een pak koffie en filters bijzaten, jammer dat er geen apparaat of koffiefilterhouder in de hotelkamer is. 
Hopelijk kan ik die snel op de kop tikken.

Dus zonder ontbijt de deur uit. Bij de bakker een espresso en croissantjes opgepikt en in de tram genuttigd. Te vroeg aangekomen. Laat het nou net prachtig zonnig zijn en de Garonne naast de tramstop liggen. Sam Baker zingt speciaal voor mij, op deze vroege ochtend, hele mooie liedjes. Soms kan muziek zo passen, zo helemaal bij een moment horen. Dit was weer zo'n moment. Een kwartiertje luisteren. Genieten. 
Volgens mij geeft muziek op die manier het leven zin

Zo nog een winkel met kaas vinden, en ik kan weer vooruit.


Ik ken beroerdere plekken om te wachten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten