01-05-2014

Geen probleem

De voorbereidingen voor de tour waar ik mee op pad ga,
gaan niet allemaal van een leien dakje.
Sommige mensen reageren wel meteen op mail,
beantwoorden je vragen, en doen dat zelfs dezelfde dag.
Anderen zijn minder kwistig met zinnige informatie.
Met name met één theater verloopt het proces wat stroef.
Op mijn mail met acht vragen,
waaronder de vraag,
of er op de bouwdagen iemand is die Engels spreekt,
kreeg ik de volgende reactie:

There is no need to worry as our technical staff speaks English. 
There will be no problems.

Kijk, daar kan ik wat mee. Da's helder.
Om het geluk een handje te helpen,
heb ik het net op een tshirt laten drukken.
Voor het geval het daar gierend uit de hand loopt,
kan ik snel een tactische shirtwissel toepassen,
en komt alles op zijn pootjes terecht.

(Net laten drukken, binnen een uur klaar, prachtige service,
haal ik 'm thuis uit de tas, blijkt de naad bij de schouder open te liggen.
Meteen terug naar de drukker. Oh, is geen probleem,
hier tegenover zit een kleermaker, die fixt het wel voor ie dicht gaat.
En dus pakt die om 20.55 mijn shirt aan, om het om 20.59 weer terug te geven.
Zo, gat keurig gestikt, geen probleem.)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten