22-10-2012

Ouderwets gezellig

De Week van de Vleeswaren bestaat uit een aantal onderdelen. Zo is er voor slagers, vleeswarenafdelingen van supermarkten en bedrijfskantines bijvoorbeeld een vakwedstrijd ‘Verleidelijkste vleeswarentoonbank van 2012’. Het Productschap voor vee en vlees (PVV, what's in a name?), weet zich weer in de kijker te spelen. Na jarenlang reclame gemaakt te hebben voor kip en melk, hebben ze besloten meer en bredere acties voor de agrarische sector te organiseren.

In het kader van de maand van de plofkip, mag iedere klant in November bij de C1000 en Jumbo zélf een kip laten ploffen. Voor de kinderen zijn er ballonnen en kleurplaten met lieve plofkipjes
In Februari volgt de week van 'Hormonen in de babyvoeding', tot nu toe onderwerp wat weinig aan bod kwam, waar diverse deskundigen de voordelen van zullen komen belichten. Op heel jonge leeftijd werken hormonen nu eenmaal langduriger en effectiever. 
In het voorjaar besluiten we de cyclus met de lente-campagne 'Antibiotica in uw achterham: Zo gek nog niet.' Waar de vrolijke kanten van resistentie uitgebreid onder de aandacht gebracht zullen worden.
“Het is eigenlijk ook veel makkelijker dan zelf naar de dokter gaan”.

Een typisch Nederlands instituut als de PVV maakt zijn reputatie keer op keer waar.
Eerlijk, betrouwbaar en ouderwets gezellig.

 'Ah toe, nog ééntje dan'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten