09-08-2014

Wasbakluidspreker

Alsof het niet al erg genoeg is. Alsof ik voor mijn lol daar ga liggen. Alsof ik graag een grote naald diep in mijn gehemelte en achter in mijn tandvlees laat steken. Nee, dan staat er ook nog N1, vroeger Radio Nijmegen aan. Na wat Wham, een nummer Level 42 en het begin van een stuk plastic Eurohouse hield ik het niet meer. De spuiten zaten er niet eens in en ik was al klaar. Om uitgerekend een Nijmeegse amateur omroep met de verschrikkelijkste muziekkeuze en hopeloos gewauwel in het dialect tussendoor aan te zetten als ik al pijn ga hebben, dat past niet. 

"Je kan ook je telefoon in de radio pluggen". - Helaas, dat kan alleen met een Iphone, en daar doe ik niet aan. Is er niet een flinke parabool of kom, liefst metaal? Check, de wasbak.
Dus mijn telefoon op willekeurige deuntjes gezet en in de wasbak gelegd. Het volume en de geluidskwaliteit komen dan meer in de richting van acceptabel. Volgende keer maak ik een speellijst met toepasselijke muziek, neem m'n laptop en speakers mee, ga onderuit op de martelbank, laat me platspuiten en focus me op de muziek. 
Ik zie er al bijna naar uit. 
Bijna dan.


Wasbakluidspreker

Geen opmerkingen:

Een reactie posten