21-08-2014

Lamme schapen en twee arrogante struisvogels

Mijn zoektocht naar dieren om tussen de ogen te flitsen brengt me af en toe naar bijzondere plekken. Zo vond ik mezelf vandaag bij een theehuis achter het bejaardenhuis in Herpen.
Ja, ik kom nog eens ergens. Een paar beesten wilden graag op de foto (drie koeien en een emoe) anderen hadden geen interesse (een stel lamme schapen en twee arrogante struisvogels). Een gans vond dat ik dood kon vallen en schreeuwde dat ook heel hard. Het leukst waren de lama's, die ondergingen niet alleen een barrage aan flitsen, ze lieten zich ook graag aaien. Met de kop achterover en de ogen gesloten genoten ze.
Leuke beesten. Ze spuugden me niet in mijn gezicht. En ik hen ook niet.





2 opmerkingen:

  1. Die 2e is niet echt. Da's een hondenhandpop met en Ruud Gullit-pruik. Op een behaard stokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat jij dat meteen ziet! Ik dacht nog:"Daar trappen ze wel in", maar nee, jij had het toch door!

    BeantwoordenVerwijderen