10-08-2014

Geklier

Deze keer trof ik ze op het strand, 
in een uitgelaten stemming.
Direct stond ik het midden van het feestje.
Dus ik ga weer naar de rand van de kudde, 
wil ze graag alleen voor me hebben.
Flitsers werkten als aas, de een na de ander probeerde ze op te eten. 
Tussen het verzetten en verdedigen van mijn statieven door kon ik nog een paar foto's maken.
De hele bende vertrok richting weiland en ik hobbelde mee.

Vooral de veulens hadden er zit in, eentje gooide een statief op de grond, om er vervolgens op te gaan staan. Aan mijn statief zit een schouderband, waar zijn hoef bovenop stond. De etter zag dat ook en vertikte het om die op te tillen, toen ik er aan stond te trekken. Mijn afleidingsmanoeuvre werkte, ik zette een ander statief een meter verderop. Die moest ook meteen om. Maar ik was gelukkig sneller, en had het eerste statief ook weer terug. 
Typisch tijd om alles weer in te pakken en terug te wandelen.


De oude hengst nam wel alle tijd. 
Rustig grijnzend liet ie me licht om hem heen zetten


De jongeheer was minder geduldig,


maar knipoogde er leuk bij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten