01-08-2014

Pizza en ijs

Op weg naar Zutphen was het warm. De airco in mijn auto was al stuk, toen ik die jaren geleden aanschafte. En hoeveel dagen per jaar is het nou helemaal heet hier? Deze maand meer dan gemiddeld, en ik rijd toevallig nu ook meer dan gemiddeld. Zo nu en dan bekruipt me de gedachte om de airco toch eens te laten fiksen. Maar ja, zal je zien dat het dán meteen herfst wordt. 

Bij Zutphen aangekomen bleek de brug over de IJssel nat. Niet een beetje, maar druipend nat. Terwijl het verder stoffig was van de hitte. Midden op de brug reed een tractor met een giertank vol water te sproeien. Blijkbaar zet de brug te veel uit boven een bepaalde temperatuur en koelen ze zo het hele gevaarte. 

Eenmaal aangekomen maakte ik een familieportret in een keuken die volop in verbouwing was. De dochters mochten natuurlijk ook samen op de foto, eerst tijdens het bijleggen van een akkefietje, tien seconden later al weer met dolle pret.
Oh ja, en we kregen pizza en ijs. Van mij mag het dan nog wel even warm blijven




Geen opmerkingen:

Een reactie posten