30-04-2018

BTW

Blijven ademen.

De belastingdienst vond dat ik mijn btw afdracht niet tijdig voldaan had.
Dat kan.
Wel jammer, want ik heb het afschrift van die afdracht met een datum die ruim binnen de marge valt.  Dus even bellen om het recht te zetten.

Dan kom je in een menu terecht waar je keuzes mag maken.
Na een paar speelbeurten wordt er gevraagd om mijn BTW-nummer of burgerservicenummer in te voeren.

Ik snor het wonderbaarlijk snel op, al zeg ik het zelf.
Ik wil eerst mijn BTW nummer intikken, maar daar staan letters in. 
En bij een telefoonverbinding kan ik op mijn telefoon tikken en vragen om een toetsenbord, 
maar daar staan alleen cijfers op. Dan maar mijn BSN nummer.

Na het intoetsen van drie cijfers krijg ik de mededeling dat het minimaal 9 cijfers moeten zijn. Nog eens. Na zes cijfers dezelfde mededeling. 
Nu nog sneller. 
Blijven ademen. 
Net binnen de limiet tik ik alle cijfers.

Bingo.
Ter verificatie zal zo meteen gevraagd worden naar de drie laatste karakters van mijn inlogcode van de belastingdienstsite. 
DAFUK?
Blijven ademen.

Nog voor ik kan gaan zoeken volgt de mededeling dat alle medewerkers in gesprek zijn en dat de verbinding verbroken wordt.
En klik volgt en de verbinding is weg.

Blijven ademen.



Leuker kunnen we het niet maken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten