30-06-2016

Paaltje

Op weg naar de aula waar we voorstelling gingen bouwen liepen we langs een paaltje.
Beetje rare plek, maar omdat we volop in gesprek waren er geen aandacht aan geschonken. Een paar dagen later kwam ik er opnieuw langs en verbaasde me.
Paaltjes zo midden in een doorgang ken ik van een aftands winkelcentrum waar de boodschappenwagentjes niet naar buiten mogen. Maar hier zijn helemaal geen boodschappenwagentjes. Wel blinden en rolstoelers. 
Dit een een zorgcentrum. Natuurlijk.
Ik hoop dat dat paaltje er al stond voordat het noodzakelijk bleek.


2 opmerkingen:

  1. Dit is een rolstoelpaaltje, zodat de vergeetachtige en onhandige bejaarden in kwestie niet met rolstoel en al de trap kunnen nemen. Dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat concludeerde ik ook toen ik de blinden en rolstoelers zag...

    BeantwoordenVerwijderen