05-06-2016

Fortarock dag 1

"Meneer mag ik u iets vragen"
Ja hoor, antwoordde de security jongen.
"Ik ben pas in Dordrecht in Bibelot bij het concert van Heidevolk geweest en daar heb ik met ze afgesproken dat ik vandaag met ze op de foto mocht.Kunt u mij zeggen hoe ik bij de band kan komen?"
Uhh, ik weet niet eens of die hier al zijn, uhh.
"En ik heb ook een soort weddenschap met ze, als ik voor wiskunde een beter cijfer zou halen, mocht ik op zijn gitaar spelen en ik heb nu een zevenenhalf gehaald."
Uhh, ja, da's mooi, maar ik weet niet waar de band is, moeten ze signeren hier ofzo?

Het jongetje van een jaar of dertien was vol overtuiging dat het hem ging lukken.
Ik gun hem dat ook van harte.
Vandaag was de eerste dag van een weekend Fortarock festival. 
Veel gezichten, veel verhalen en heel veel foto's.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten