01-04-2015

Dresscode

Liep ik vanochtend tussen de hoeren, bleek ik de memo over dresscode gemist te hebben. Het waaide behoorlijk en af en toe viel er een spat regen, maar de etiquette schreef een ijsmuts en een grote zonnebril voor. Niet zozeer voor de dames die aan het werk waren, dan wel voor het volk op straat wat niet aan het werk was. Een beetje toerist zeult apestoned met z'n rolkoffer op die manier over de wallen. Net op de terugweg was het niet veel anders. Alleen veel drukker. En minder koffers. En meer zatte boeren. En geen rolkoffers. Eigenlijk toch best wel anders dus.

Tussendoor draaide ik dezelfde voorstelling als waar ik twee manden geleden mee naar Hongarije was. Dit keer bleef het publiek wel zitten. Grotendeels boekers en voor de rest Nederlandse studenten, blijkbaar zijn die minder snel geshockeerd dan Poolse en Hongaarse studenten. Omdat we dit keer geen boventiteling hadden kon er wel geïmproviseerd worden. Dus dat gebeurde her en der ook. Heel fijn. Ondertussen heb ik de show al een paar keer gezien en dan zijn de afwijkingen van de norm toch het leukst.
Voor die dresscode telt eigenlijk hetzelfde.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten