18-04-2015

Aarrgghh

Of ik bij mijn factuur even de treinkaartjes wilde meesturen voor de administratie van het gezelschap waar ik een klusje voor gedaan had. 
'Tuurlijk, doe ik. Een paar maanden geleden was dat ook geen probleem.
Ik klik op ns.nl en wil daar inloggen om mijn reisgegevens op te halen. 
'Voer emailadres en wachtwoord in'.  Ik tik mijn adres in. 'Uw emailadres wordt niet herkend'. Ander adres, hetzelfde verhaal, derde en laatste adres, weer niks. Oke, het account wat ik twee manden geleden maakte is blijkbaar verdwenen. 

Ach joh, maak ik toch een nieuwe. Lekker al mijn gegeven nog eens invullen, kaartnummer, banknummer, lievelingsspeeltje van mijn kat, hoofdstad van KirgiziĆ« alles. En in een keer goed. 'Vul nu de activeringscode in die u in een brief heeft ontvangen'.
Sorry? Brief? Huh?

Nu, een dag of wat later krijg ik post van de NS, en warempel, een brief met een activeringscode. Mooi. Kan ik een uitdraai maken en de factuur de deur uit doen. Ga naar ns.nl, , naar "Mijn NS". Wat staat er?


Mijn NS tijdelijk niet beschikbaar

In verband met regulier onderhoud is Mijn NS tijdelijk niet beschikbaar.Probeert u het op een later tijdstip nog eens. Onze excuses voor het ongemak.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten