27-04-2015

Op de barricades

Hoe het kan, dat er niet dagelijks horden plunderende consumenten richting hoofdkantoren trekken, is mij een raadsel. Het zou zo veel logischer zijn, als we massaal zwaar bewapend ons gram gingen halen. Met genoeg mensen om het eventuele securitypersoneel te negeren en onder de voet te lopen. Direct doorstoten naar boven. Tijdens de bestuursvergadering op volstrekt ondemocratische wijze duidelijk maken wat er mis is en ter plekke compensatie krijgen. Geen halve toezeggingen en slappe beloften, nee, kouwe cash. Handje contantje als goedmaker voor alle tijd en frustratie die we kwijt zijn aan slecht ontworpen internetformulieren waarin we wel alles in mogen vullen, maar uiteindelijk van het kastje naar de muur gestuurd worden. 

Ik probeer mijn fotosite te voorzien van een winkelgedeelte, maar de hindernisbaan die Ideal/Paypal/Mastercard/Mollie voor me hebben uitgestippeld begint zijn tol te eisen. Op dit moment lijkt me grof fysiek geweld tegen voornoemde bedrijven dan ook de enige reĆ«le oplossing. En dan geen halve maatregelen, niet een stukje in een lokale krant over wat er mis ging. Nee, Breaking News op CNN is wel het minste.

Maar ja, de rest van Nederland staat met een oranje pruik op zijn rotzooi te verpatsen/stomdronken te worden of is verzeild in een zakloopwedstrijd. 
Moet ik daar de oorlog mee winnen?


.

Detail van het hoofdkantoor in 2026

1 opmerking: