30-10-2014

Anoniem afgereageerd

Soms is het best jammer dat op internet niets verdwijnt.
Jammer dat je niet ongegeneerd zonder consequenties uit kan halen. 
Nee, dat is maar goed ook. 
Daarom staan de reaguurdersrubrieken ook vol met verbale poep.
Onder een valse naam schreeuwen mensen de lelijkste dingen.
Onder eigen naam zijn ze meestal toch iets voorzichtiger. 
Teveel verhalen, over openhartige verhalen op Facebook posten 
en daarna je baan kwijt raken, of die nieuwe niet krijgen.

Daarom houd ik het hier ook behoorlijk anoniem. Een mooie voorstelling of goeie band die ik zag noem ik met naam en toenaam. Zodat jij de volgende keer misschien ook komt.
De dagen dat het wat minder aanbeveling behoeft, laat ik meestal de naam weg. En de zaal. Of is het een paar dagen later. In een gefingeerde omgeving. Het zou jammer zijn als mijn gezwatel hier me later op zou breken.

Dus schrijf ik nu niets over een onsympathieke, arrogante, slecht Engels zingende, al lang vergane glorie zijnde, nare zangeres.
Met lelijk geblondeerd haar. 
En slechte liedjes.
Daar schrijf ik niks over. 
Ik kijk wel uit.


Ik publiceer gewoon een foto van een varkentje dat diep van binnen een kat is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten