12-10-2014

Zoek

"Het is dus ongeveer twee meter breed en ongeveer een hoog."
Dat is heel fijn, weet je ook waar het is?

"Uh, nee"
Weet je dan wie het heeft, of komt brengen?
"Nee, ook niet, maar het is ongeveer twee meter breed en een hoog."
Dat begreep ik inderdaad.

"Meneer gaat u ons decor nog ophangen?"
Ja hoor, waar is het?
"Nou, het is twee meter bij een meter."
En waar vind ik het?
"Tja, dat weet ik niet, ik kan het wel aan onze leidster gaan vragen."
Dat lijkt me een goed plan.

Terwijl ik licht maakte en randvoorwaarden schepte, bleven mensen over een decor vragen stellen. Vier mensen wisten me te vertellen hoe groot het was, terwijl ik daar niet eens om vroeg. Ik wilde graag weten wat ik op moest hangen en wanneer het binnen zou komen.

Vijf minuten voor aanvang:
"Maar dat is hier vrijdag al afgeleverd, 
dus kun je het even ophangen?"
Ja hoor, maar zeg eerst even waar het is.

Even later werd een met cd's beplakte triplex plaat in de lift gevonden.
Helaas net na aanvang.
Het was inderdaad, en dat vermoedde ik al een beetje, 
ongeveer twee meter breed en een meter hoog.


Werk hield me de afgelopen dagen van het fotograferen af
Vandaar deze foto met paarden 
die een paar weken geleden mijn flitser aan het opeten waren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten