24-10-2014

Wildernisvlees

Aan de koffie, komt een collega binnen lopen:
"Ze hebben je paarden weg gehaald". 
-Huh?
"Ja, je paarden zijn weg, sommige komen terug, 
anderen worden geslacht, dat was op tv, 
mijn vriendin had het op TV Gelderland gezien".
-Wel godver, een paar dagen geleden stonden ze er nog, 
maar die lelijke koeien stonden er voor en ben ik niet naar ze toe gegaan.
"Kijk maar op de site, daar zal het wel staan."

Inderdaad, op de site van Free nature, daar staat het ook. 
Met een link naar waar je het 'wildernisvlees' kan bestellen.
Ik wil geen wildernisvlees, ik wil foto's maken van prachtige dieren, 
me verwonderen en verbazen, 
uitkijken en omlopen. 
In één zomer tijd de kudde leren kennen en weg zijn ze.

Heeft iemand nog een kudde in de aanbieding?




Voorlopig dus de laatste Bizonbaaipaardenplaatjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten