16-07-2013

Zwager

Zijn er veel dingen die je kan worden zonder er iets voor te doen, of het überhaupt te weten? Sommige zijn makkelijk, ziek worden kan best eenvoudig. (Maar dat water zag er zo helder uit...) Of zat worden, niet moeilijk maar je moet er wel wat voor doen. Oud worden, nee dat kost wel wat. Al overkomt het sommigen. Gelukkig worden, ja dat zou kunnen. 
Sinds vandaag ben ik niet alleen vriendelijk, eigenwijs, loyaal, stellig, technicus, fotograaf, bescheiden, broer en zoon, maar ook zwager. Oom was ik al, maar zwager, da' s nieuw voor me. Wat doet een zwager eigenlijk? En om het te worden hoefde ik niets te doen. Ik werd wakker en het was voor elkaar. Achteraf was er dan wel een feestje met barbecue om het te vieren. Dat werd ook meteen aangegrepen door de twee verse echtparen om te proosten op hun huwelijken. Daar doe ik als nieuwbakken zwager dan weer niet moeilijk over.

Cheers!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten