25-07-2013

Hoogseizoen

Dierentuinen hebben ook nadelen.
Al moet ik direct melden dat dit mijn eigen fout was.
Ja gaat dus niet in de zomervakantie op een bloedhete dag naar de dierentuin. 
NIET DOEN!
Mijn fout, stom, ik weet het. 
Ik had een afspraak op een kilometer afstand en dacht dat het wel kon. 
Dus niet. 

Op dit soort dagen is het:
A- Er te druk met bezoekers.
B- De beesten liggen voor lijk in de schaduw te rotten.
C- De kaklucht uit de diverse hokken/verblijven/plekken is pittiger dan normaal.

Dus als ik kom om foto's te maken, staan er overal gezinnen oververhit te schreeuwen. 
In de meest belachelijke accenten en dialecten natuurlijk. 
Het grootste gedeelte van wat er gezegd wordt is:
A- Overbodig.
B- Aantoonbaar onjuist.
C- Niet geschikt voor publicatie.

Gelukkig waren de verzorgers van de dieren zo vriendelijk om wat extra's te doen, sproeiers, ijsjes en kouwe kratjes bier werden aangerukt. Nou ja, die kratjes niet. De kleine dieren hoefden vandaag hun huiswerk niet te doen en 's avonds gaan ze met z'n allen pizza halen. Lekker makkelijk en het scheelt met de afwas.
En ze mogen allemaal een uur later naar bed. Dat vind ik dan weer leuk van ze.


Sommige dieren kregen een ijsje

en andere deelden een vis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten