16-05-2016

Music Meeting

Zoals beloofd nog een paar foto's van de Music Meeting.
Een beetje sneu was het wel. De hele week zomers weer, temperaturen boven de 25 graden en als het festival begint is het 13 graden. Gelukkig bleef het droog. Maar het hielp niet. Het weer in combinatie met de hogere entreeprijs hield veel mensen weg. 
Muzikaal was er in de paar uur dat ik er was, weinig van mijn gading. 


Flats and sharps bleken hele saaie, tamme bluegrass te maken. Niet het aangekondigde spektakel van veel energie en nieuwe muziek. Talent Street bleken kinderen van een muziekschool te zijn en de trommelclub waarvan ik niet weet hoe ze heten, mag als het aan mij ligt, en het ligt aan mij, ook anoniem blijven.


Eentje stak er met kop en schouders bovenuit en dat was Cory Henry. 
Toetsenvirtuoos. Topdrummer ernaast en spelen maar.
Geen muzikale grenzen, niet op veilig, nee vol er op. 
Heel fijn. En een volle tent genoot mee. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten