07-05-2016

Mini's

Als de Konikpaarden verstoppertje spelen, breng ik wel eens een bezoek aan drie minipaarden. Er zal vast een betere naam voor zijn, maar het zijn paarden en ze zijn veel kleiner dan andere.Gisteren bleken ze niet meer met z'n drieën te zijn, maar aangevuld met vijf nieuwe, waarvan twee heel jonge veulentjes. 

Ik moet nog vriendjes worden, ze zijn een tikje schuwer dan hun grote broers en zussen. Misschien scheelt het ook dat er geen hengst is die de baas is en bepaalt of ik welkom ben. Als ze genoeg van m'n geflits hebben, zetten ze het op een rennen. Wat er dan weer leuk uitziet. Hele korte pootjes die fanatiek over het strand heen stampen. Een veulentje kwam al voorzichtig ruiken wie ik was en of ie mijn flitser kon eten. We gaan elkaar vast vaker zien.




 Tong uit de bek, 
onderweg naar moeders,
 maar de helling is wel heel steil

Geen opmerkingen:

Een reactie posten