19-07-2015

Enclave

De zomerfeesten zijn weer losgebarsten. Met bijpassend weer. 
Ieder trekt zijn eigen plan. Voor mij was dat een avond foto's maken op het Valkhof.
Tegen de tijd dat ik naar mijn fiets wandelde, herinnerde ik me hoe dat ook andere jaren ging. Uit een ontspannen omgeving in het park, loop ik over het plein voor het museum, dan langs het opgefokte feestje wat Matrixx heet. Het contrast bleek ook dit jaar weer enorm. Sportschooltypes en Barbies zijn de norm. Ah ja, dat was het. Met veel geschreeuw en gescheld. Gezellig. Zo fijn dat ik de rest van het jaar daar bijna niks van mee krijg. Blijkbaar bivakkeer ik nog steeds in een elitaire culturele enclave. En daar vaar ik wel bij. 



Chalo Correia


Forever Pavot


Paceshifters


Doron Sadja


The Growlers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten