16-07-2015

Action Man

Tijdens mijn ontbijt wist ik niet dat ik later vandaag een Action Man Jungle Boeket zou gaan fotograferen. Dat was ook niet direct het doel, maar ja, hoe vaak kom je zoiets nou tegen?
Ik durf het haast niet te vragen, maar mag ik even?
De rest van de foto's waren om zijn portfolio wat aan te vullen en voor mij een welome oefening. Doorgaans trekken mijn slachtoffers onderwerpen zich weinig van mijn aanwezigheid aan. Ze zetten gewoon een solo in, of grazen onverstoorbaar door. De mogelijkheden met een model wat mee werkt zijn echt anders. 
Voor mij nieuw en een stap in de goede richting. 
Trouwens een verademing om mezelf 
"Zou je een meter naar links willen gaan staan" te horen zeggen, 
in plaats van "Nee, eet die flitser nou niet ook op".


Action Man op twee dino-eieren


Heel veel actie


Als er geen zonsondergang is, dan maak ik het zelf wel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten