03-03-2017

Proef

Zat ik opeens in een whiskycommercial. Niet dat ik er in speelde, maar op het toneel stond iemand anderhalf uur te vertellen hoe geweldig de whisky van zijn werkgever was. Dat is nog tot daar aan toe, maar hij klonk precies als die bolle van Acda en de Munnik en had last van dezelfde humor. Ik zat er om te fotograferen, maar behalve wat bewegende beelden op het scherm en de verkoper op de vloer gebeurde er niet zoveel.

Gelukkig kregen alle aanwezigen een doos met daarin 6 mini-mini-flesjes met verschillende whiskyvarianten, een glas, een fles water en wat reclamefolders. Gedurende het praatje vroeg hij ons ongeveer ieder kwartier een flesje in te schenken, te ruiken, en te proeven.
Dat hielp. Sterker nog, dat zouden meer mensen met een lange Powerpoint presentatie moeten doen. Ook als het een heel ander onderwerp betreft. Gewoon ieder kwartier een borrel en het publiek kijkt een stuk minder op zijn telefoon. Sláinte!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten