21-07-2014

Schaamteloze reclame

Als test, en om eens tegen wat anders aan te kijken, 
liet ik twee foto's op aluminium afdrukken.
En dan meteen lekker groot.
De wissellijsten die ik heb laten ruimte over voor foto's om te bobbelen,
wel erg 3D op die manier, maar niet wat ik zoek.
Dus nu strak en groot aan de muur.
Hier kan ik wel aan wennen.

En nou ik toch bezig ben, 
natuurlijk zijn al mijn foto's op dit blog te koop als mooie grote afdruk.
Dus is die poster boven de bank wel erg vergeeld?
Dat portret van oma wat verkreukeld?
Ben je uitgekeken op die Rembrandt?

Bestel een lomp grote foto bij mij! (extrabelegenpost@gmail.com)
(of iets kleiner, zodat ie niet meteen klem zit tussen de kast en het plafond)




Bijvoorbeeld dit stukje jungle in de nacht?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten