28-07-2014

Bad Kharma

En het ging juist zo lekker. 
Op tour twee.
Op Oerol maar drie.
Sindsdien een keer gestoken door een mug. 
Doorgaans ben ik erg populair bij de muggen, 
maar dit jaar moeten ze niets van me hebben.
Heel Fijn.

Gister voor het slapen gaan ging het mis.
Een dikke zoemende besloot mijn oor als landingsbaan te gaan gebruiken. En weer opstijgen, rondje maken en landen. Bij het derde rondje maakte hij of zij,  ik weet het niet zeker, een korte tussenpauze op de muur. Ik zag mijn kans schoon en met een bijna goedgemikte klap zat de mug als behang tegen de muur. Hardstikke dood.
Helaas duurde het even voor ik dat kon zien, want met dezelfde klap sloopte ik ook mijn bedlampje. 
Ook hardstikke dood. 
Als op de camping las ik verder met een zaklamp.

Nu, bijna 24 uur verder, hebben ze wraak genomen. 
6 dikke muggenbulten verdeeld tussen nek en enkel. 
Ik zal er nog eens een platmeppen, ik kijk wel uit.



Vanmiddag tijdens een klusje 
hoefde ik de boormachine niet meer vast te houden, 
die bleef zelf wel in het plafond hangen


Muggen, van mij hoeft het niet, 
geef mij maar paarden, 
die lachen ook leuker

Geen opmerkingen:

Een reactie posten