20-09-2015

Visserslatijn

Soms hoor ik iemand wat vertellen en het eerste wat ik denk is: "Meteen opschrijven of onthouden voor mijn blog". Meestal heb ik dan mijn handen vol/zit ik achter het stuur/sta ik in een hoogwerker en komt het er niet van. Zelfs het onthouden komt er dan niet van. Blijkbaar is het met volle handen moeilijker om wat te onthouden. 

Met name vakgerelateerde termen kunnen op een leek als ik indruk maken.
Pas zei een man tegen me:"Dan ga ik nu tractie op je darmwortel zetten". Ik antwoordde dat me dat geen goed idee leek en dat ie beter wat anders kon gaan doen. Hij keek me niet begrijpend aan en vroeg waarom. Op mijn beurt zei ik hem dat ik het smerig en eng vond klinken en zodoende het hem af moest raden. Zonder in grafische details te treden kan ik vertellen dat hij het toch deed en het minder ranzig is dan ik vermoedde. 

Even later wilde hij ook ergens nog wat wat fasciale rek op zetten om te voelen hoe de bezenuwing was. Ik zei hem dat ie dat ook netjes kon vragen. Opnieuw die blik van totaal onbegrip. Volgende week ga ik weer naar de osteopaat, eens opletten of ie nog meer in huis heeft. 




Bij thuiskomst bleek er een Meconema Meridionale in mij koffiekopje te zitten

-

En als toetje nog een ware voorspelling

Geen opmerkingen:

Een reactie posten