24-09-2015

Garage


Hoopvol stond ie in de deuropening te kijken. Of ik misschien..? Het zal wel, ik kom toch echt om mijn auto weer aan de goeie kant van de streep te krijgen. De streep die auto's verdeelt tussen de wél en niet startenden. Oke, dan pleur ik je rubber kip wel weg, kan je er achter aan rennen. Laat 'm dan los, anders kan ik ook niks weg gooien voor je. Dan niet, dan hou je 'm lekker vast. Het bleek de startmotor. Terwijl die vakkundig uit elkaar getrokken werd, moest ik aandacht verlenen. En spelen. Met het volle gewicht tegen mijn scheenbeen aan om aandacht af te dwingen. Doorgefikt en verbogen? Ah! Niet meer te...nee oke. Ja een tweedehands is prima.

Ja hoor, maar die bal is te nat om vast te pakken. Ik wil 'm wel wegtrappen, maar dan moet ie wel op de grond liggen. Dat lochte lijf en die kleine pootjes op een gladde betonnen vloer zijn niet praktisch. Wel grappig. Mooi dat er meteen een andere in kan, dat scheelt gedoe met op en neer gaan met een bus, ja hoor ik wacht wel en dan lunch ik ook mee. Daar zijn de afspraken duidelijk, niet schooien en niet moeilijk doen. Prettig. Als jij die startmotor haalt, ga ik wel vast kijken naar een alternatief. Tuurlijk kan in een week je telefoon het begeven en je auto ook duidelijk aangeven dat het hoogste tijd is. Jahaa, ik pleur die kip wel voor je weg, laat 'm dan los. Laat dan los! Dan hou je 'm toch vast en kijkt me nog eens dramatisch aan. Fijn dat het zo snel kon, ja bedankt joh! Zeker, tot snel, Yooo! 
Nog één keer dan, kom maar. Nee? Oke dan niet. Yooo




Dat is geen aardappel, maar een rubber bal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten