05-09-2015

Faal

Goed idee om je verjaardagsfeestje op een festival te houden, lekker praktisch ook. Jammer dat het serieus waaide en niet helemaal droog was. En dat er meer mensen mij een flyer in mijn handen drukten, dan er bezoekers waren. Jammer ook dat de hele tijd op dat theaterfestival een housebeat klonk. Iemand had verzonnen dat dat een goeie combinatie was. Luisterliedjes, opera, stand up, singer-songwriters, en een techno-feestje er naast. Als die beat nou van een afgeladen volle tent kwam waar het dak er af ging, was het gewoon stom, nu kwam het uit een bijna lege tent. 

De voorstelling die ik ging kijken van een bekende, was bijna geslaagd. Binnen een paar minuten zat ik me af te vragen wat ik haar kon zeggen, mocht ik d'r later tegenkomen. Het meest positieve was dat liefhebbers van Hans Liberg dit vast ook een leuke voorstelling zouden vinden. Niet direct een compliment, maar Hans Liberg hoeft dan ook niet door andermans housebeat heen te spelen.


Maar goed dat er koek is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten