09-09-2015

Armband

Op zoek naar mijn favoriete kudde stond ik over het water te turen. Vanaf de weg dacht ik net toch echt wat gezien te hebben. Nu wist ik het niet zeker. Zijn het paarden of naakte mannen? Een stukje strand van de Bisonbaai is nogal in trek bij mannen die op zoek zijn naar andere mannen. Eerder zag ik daar mannen lopen gekleed in niet meer dan een armband. Die overigens ook niet om de pols zat.

In de hoop dat het toch naakte paarden waren liep ik toch maar naar de overkant. Ik had geluk, ze waren wel allemaal naakt en droegen geen armband. De afgelopen weken ben ik aan aantal keer zonder succes die kant op gereden op zoek naar de knollen, maar ze wisten zich goed te verstoppen. Gelukkig staan een stukje verderop ook vier paarden die het niet erg vinden om op de foto te gaan, maar deze club is groter. Niet alleen dat, met een aantal ben ik ook vriendjes geworden. Zo gaat dat, mannen onder elkaar.



In die tijd was er weer een veulen bijgekomen en bleken de veulens van dit voorjaar ontzettend gegroeid te zijn. De grootste klier bleek niets veranderd, mijn statief met flitser moest het direct weer ontgelden, Ja spelen! Ja zooien! 


Haar moeder zag het, nam nog een hap en deed alsof ze er niet bij hoorde.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten