04-09-2015

Meschiya Lake en Reverend Deadeye

Met een beetje proppen konden ze net samen in de lift op de foto. Meschiya Lake en haar band speelde in Roosje. Niet eens zo heel lang geleden stonden ze ook in Nijmegen, toen deed ik het licht, vandaag maakte ik foto's, het moet vooral niet saai worden.
Degelijke act van vakmensen op het podium.




Af en toe deden ze een dansje


Vooraf speelde Reverend Deadeye. Met z'n tweeen maakten ze een flinke bak herrie.
Garagerock zoals die vroeger vaak in Roosje klonk, maar nu zelden. Na afloop stond ik mijn spullen in te pakken en hij de zijne. We raakten aan de praat en hij bleek niet alleen muzikant te zijn, maar ook geitenboer. Met honderd geiten liepen zijn dagen snel vol. Daarnaast draaide hij ook een dierenopvang met varkens, schapen, twintig katten, wat eenden en een paard. Leuke vent met een frisse kijk. Dat had ik tijdens zijn show niet verwacht. Fijn om zo verrast te worden


Hier kan je hem tussen zijn geiten zien spelen



Met z'n tweeën in de lift was er plek zat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten