22-05-2018

Music Meeting

Het jaarlijkse bezoek aan de Music Meeting pakte zonnig uit dit keer. Voor het eerst in tijden is de inrichting van het park aangepakt. Ten positieve. Meer mooie plekjes en de hippiemarkt is verdwenen. Mooi, want hippies kan je overal kopen en op zo'n festival loop je er toch maar mee te leuren. Moet ie ook wat drinken en eten en roken. Want zo zijn ze. Muzikaal hetzelfde als altijd. Een enorme lijst aan namen waar ik ongeveer niks van ken, maar ter plekke wel door verrast ben. 

Zo zag ik QuartabĂ© uit Brazilie. Fijne band, luister maar hier. Zij spelen dan weer veel muziek van een overleden componist Moacir Santos. Ga ik dat weer luisteren, ontdek ik weer nieuwe dingen. Dat is leuk aan de Music Meeting, voor mensen met een brede muzikale interesse is er altijd weer veel moois te ontdekken. 
En ondertussen maakte ik een paar foto´s, want daar kwam ik eigenlijk voor.  









Geen opmerkingen:

Een reactie posten