05-11-2016

Never a dull day

Oh ja, schrijven. 
Dat schoot er bijna bij in.
Sinds mijn vorige blog maakte ik een flinke wandeling, 
at heerlijke taart bij de koffie, 
zag een docu over de voorbereidingen voor de tentoonstelling over Jeroen Bosch, 
vond de link naar de manier hoe je nu zijn schilderijen kan bekijken (hier)
zoom tot in het absurde en kijk met verschillende frequenties.
Zag Guy Forsyth met The Hoax een tribute aan Lester Butler en The Red Devils brengen, 
Bier, blues buiken en bondharmonica's.

Vandaag kon ik rustig bijkomen
Vandaag stonden er negen Harley Davidsons 
met hun berijders te wachten om op de foto te gaan.
In een garage reden ze stuk voor stuk tussen mijn flitsers
en zetten ze hun coolste blik op.
Sommige duwden hun grote fiets, 
anderen gaven vol gas om die 10 meter te rijden.
Ik heb geleerd dat het nog best lastig is om een camera vast te houden 
en tegelijkertijd mijn vingers in mijn oren te steken.
Het werd een luidruchtige en gezellige middag.
Net een begin gemaakt met het selecteren en bewerken van 837 foto's.

Nu plat, morgen doe ik weer alsof ik technicus ben,
kijken of ze er in trappen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten