17-03-2015

Bij de emballageautomaat

"IK WIL DA DOEN, IK WIL DA DOEN"
-Ja hoor, jij mag dat doen.
De etter jast de glazen fles zo hard de emballagemachine in dat ie de sensor mist en hoorbaar kapot gaat.
- Maar je moet wel voorzichtig doen hoor!
"IK WIL DA DOEN! NU!"
De volgende fles treft hetzelfde lot.
De vader haalt een volle fles ketchup uit de tas.
-Dat is weer zo typisch je moeder
"Wat is typisch?".
-Nou dat je moeder alles door elkaar...Laat maar, doe 'm maar voorzichtig in de machine.
KETS
Daar kon je op wachten, vloer, schoenen en broeken vol ketchup en glas.
-Nou Jonathan, zo maakt papa weer een goede beurt als 'ie zo met jou bij mama aankomt.
Ga je handen meteen wassen!
"NEE IK MOET DIE LAATSTE OOK DOEN"



En ik, ik maakte een fijne wandeling

Geen opmerkingen:

Een reactie posten