30-04-2017

Weekend

Twee dagen prijs. Spelen met licht.
De ene op een bijzondere locatie, de andere met een oude bekende.
Gisteren hingen er boven het podium al lampen.
net iets groter dan ik gewend ben, 
maar mooi genoeg er een lamp op te richten.


Die lampen hoefde ik niet eens zelf aan te doen, 
dat werd voor mij gedaan.


De akoestiek en de omgeving maakte het harp-gepingel een stukje draaglijker.



Vandaag Fred Eaglesmith op bezoek.
Even twijfelde ik of ie erg gekrompen was.
Maar het viel mee.


Er was wel een baard bij gekomen sinds ik hem de laatste keer zag.


En hij bleek getrouwd met de tante die vorige keer ook al erg aanwezig was


Fijne show, veel moppen en andere slechte grappen.
Mooie liedjes, kippenvel achter de lichttafel.
Mooi werk heb ik toch.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten