18-04-2017

Service

"Het scheelt toch de verzendkosten en ik weet dat ik 'm anders volgende week alsnog ga bestellen". Zo overtuigde ik mezelf een dikke maand geleden op een fotografiebeurs om een collapsible beauty dish flash diffuser aan te schaffen. (Voor de niet foto-nerds onder ons: een inklapbare cirkel van een halve meter doorsnee om voor een flitser te monteren om zachter licht te krijgen op de foto) De verkoper was een vriendelijke Vlaming die vertelde dat er wat was met zijn betalingssysteem, maar dat als ik mee wilde lopen naar de stand van cameranu.nl, ik het daar af kon rekenen. Tuurlijk, ik loop wel mee.

Zo gezegd, zo gedaan. Bij cameranu.nl was het druk en het duurde even voor ze hun betalingssysteem hadden overtuigd dat ik echt een product van een andere leverancier bij ze kon afrekenen. Ondertussen raakte ik aan de praat met een andere klant naast me die dezelfde Wacom tablet aanschafte als die ik dagelijks gebruik. Ik reken de collapsible beauty dish flash diffuser af en loop met de collega waar ik de beurs mee bezocht richting de pendelbus. In de bus wil ik het ding bekijken en zit het niet in mijn tas. Kak. Met de bus weer terug naar de hal. Daar vragen. Heb ik het laten liggen? Is het uit mijn tas gevallen? Niks.

Thuis aangekomen toch maar een mailtje gestuurd om te vragen of ie misschien toch op de balie achter gebleven was. Meteen antwoord, ze waren alles nu aan het inpakken, maar zouden me op de hoogte houden. De dag erna weer mail: Nog niks gevonden, maar ze zouden nog kijken. Ik had het opgegeven, jammer van de vijfenzestig Euro, volgende keer beter opletten. Een paar dagen later weer mail: Ze vonden het heel vervelend en gingen een nieuwe voor me bestellen en die naar me opsturen. 

Nou heb ik de laatste jaren een flink deel van mijn inkomen overgemaakt naar cameranu.nl, maar dit had ik niet aan zien komen. En inderdaad, een paar dagen geleden was er een pakketje en een factuur met nul Euro. Service van de zaak. Volgens mij een knap staaltje klantenbinding, zo goed dat ik er een blog aan wijd. En die collapsible beauty dish flash diffuser, werkt dat? Ja hoor, mooi zacht licht en heel klein op te vouwen, precies wat ik zocht.


Na de paasbrunch flitste ik deze jongen er mee in zijn gezicht,
hij reflecteerde het licht best aardig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten