24-01-2016

Hiaat

Je schrijft niks, ben je ziek?
-Nee, ik was bezig.
Dat ben je anders ook en dan schrijf je wel.
-Ja klopt.
En nou dan?
-Nou schoot het er bij in.
Stom!

-Ja klopt. Een voornemen dit jaar was niet meer te bloggen als ik eigenlijk niks had om over te schrijven. Nou had ik weliswaar tekst genoeg, maar niet de fut om daar 's nachts nog aan te beginnen.
Op mijn telefoon zit een stappenmeter-app. Twee dagen na elkaar werd ik gefeliciteerd met een nieuw record. Dat is voor mijn atletische verschijning natuurlijk goed nieuws, maar mijn bank & bed misten mij. En ik hen. Vandaag hebben we opnieuw kennis gemaakt. Naar volle tevredenheid van alle partijen. De activiteiten buiten de deur beperkten zich dan ook tot een korte trip naar de supermarkt. Binnenshuis vestigde ik ook geen productiviteitsrecord.
Even niks.
Morgen weer. Dan staan er verschillende afspraken in de agenda, waaronder een portret van een Roosje-collega maken. Dikke kans dat die morgen in een blog staat.

Verder nog een quote die ik jullie niet wil onthouden. In een vorig leven werkte ik bij een club die sindsdien nogal veranderd is. Na ruim twee jaar bakkeleien over een subsidieaanvraag stuurden ze een mail met de stand van zaken. Een van de eerste regels was: "Uiteindelijk zijn we tot de conclusie gekomen dat werken volgens deadlines en aan anderen verantwoording afleggen niet onze manier van werken is."

Ik wens iedereen een productieve week toe!



Zelfs mijn foto's lopen achter de feiten aan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten