28-12-2015

Varkensschetenlucht


Wat een gedoe, wat een drukte. De hele week is het al raak. Een dag vrij gehad, maar de rest compenseerde dat dubbel. Of ze niet gewoon naar de wintersport konden? Nou én, dat er geen sneeuw ligt? Dan hoeven ze toch niet allemáál hierheen te komen? En dan nog. Gaat naar de Wadden, of Ibiza. Dat ze doorlopen. Nee, die ezel moet geaaid worden. D'r moet niks! Ga die arrogante herten maar voeren. Of dat rotpaard. Ik sta gewoon even in de zon in slaap te vallen, mag ik? 
"Nee hoor, hij bijt niet". 
Oh Nee? Dat zullen ze nog wel eens zien.
Ten eerste ben ik een zij en ik bijt wel. 
Let maar op.


En dat dat vuurwerk ook op kan houden. Wat een teringherrie. Ieder jaar hetzelfde gezever. Gaan de geiten weer moeilijk doen en die zeug van hiernaast komt d'r hok niet meer uit. Dus wie zit er weer dagen lang in de varkensschetenlucht? Juistem! Van mij hoeft dat allemaal niet. Blij als die flauwekul over is en het gaat vriezen. Dan zie je ze niet meer, met d'r kinderwagens en draagzakken. Wat een gedoe, wat een drukte.


Humpf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten