11-12-2015

Door elkaar

Als technicus en fotograaf kom ik nogal wat mensen tegen. Geef die een hand, noem mijn naam, luister naar hun naam, draai me om en ben die naam al weer vergeten. Die van hen dan, mijn naam weet ik meestal nog wel. Dat is geen desinteresse, maar blijkbaar nogal een selectief geheugen. Andere dingen plakken makkelijker. Verhaallijnen bijvoorbeeld. Al lopen die af en toe ook wat door elkaar. Misschien ook niet gek. Ik telde welke ik op dit moment volg. Door mijn hoofdtelefoon wandelend of kokend luister ik de podcast van 'Echt Gebeurd'. Wekelijks kijk ik BBC's 'The Hunt'. Oke, dat zijn vooral idioot mooie beelden en weinig verhaallijn. Lees ik op dit moment 'De dikke man' van Ischa Meijer. Lees ik dagelijks het blog van Joe Mc Nally. Natuurlijk tijdens het ontbijt 'De Volkskrant'. Online 'De Gelderlander'. Zit ik deze week in de serie 'Narcos'. In de auto draait doorgaans 'Woord' of 'The Moth', maar deze week is het een serie hoorcolleges over acht grote denkers. 
Nou ben ik even kwijt waar ik het over had.


En soms even niks

Geen opmerkingen:

Een reactie posten