13-01-2015

50 cent

Direct na mij draaide ze haar auto de parkeerplaats op. Direct stond ze bij de winkelwagentjes te kijken. Met een lichte paniek in de stem hoorde ik haar roepen:" Nou kan ik dus niks zien en ik heb maar een muntje, wat moet ik nou? Hier heb je tien Euro, ga er maar muntjes van 50 cent voor halen, dan kunnen we er tenminste bij." Ondertussen stond ze aan een karretje te sjorren en met haar Iphone er in te schijnen. De jongen liep weg naar de kassa. Ik vroeg of er al reden voor paniek was. Ze begreep mijn vraag niet. Ik vroeg of ik dan misschien kon helpen. Ze vertelde dat ze een pakje had afgehaald, dat naast haar tas in het karretje had gelegd, tas in de auto geladen en thuis gerealiseerd dat het pakje niet mee gekomen was. Dus moest ie nog ergens in de rij karretjes zitten, maar omdat ze maar een muntje had kon ze er niet in kijken. En misschien was ie al gejat en dan was het allemaal voor niks.

Adem uit.
"Hoezo heb je meer muntjes nodig om in alle karretjes te kunnen kijken?" vroeg ik.
Ze rukte aan de voorste en liet zo zien dat de tweede niet los kwam.
"Als je de eerste nu terug zet, het muntje er uit haalt en in het tweede wagentje doet, dan kan je daar kijken, daarna pak je de derde." 
Ohjainderdaad.
Er brak een kleine opklaring door, daar had ze nog niet aan gedacht.
Uhh bedankt!
"Succes met het terugvinden!"
Goede daad van de dag : Check.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten