30-09-2014

Laurierdropschapenijs en grote foto's

Deze zomer maakte ik een fotoserie van een kudde schapen in Mill.
Een bijzondere ervaring om tussen 200 schapen in te staan, 
vooral het geluid van 200 grazende dieren en verder niets.
Komend weekend exposeer ik vijf foto's die ik toen maakte, 
in de boerderij van de herderin.

In het kader van de Week van de smaak, 
serveren ze er nog meer lekkere dingen dan normaal.
Alsof pesto-schapenkaas en laurierdropschapenijs niet genoeg is. 
Dit weekend verschillende chocolade extra's.

Mocht je klaar zijn met de auto wassen en het bezoek aan je schoonouders zit er op, 
dan ben je welkom op De Nieuwenhof op zaterdag en zondag tussen 10.00 en 17.00.
(Nieuwenhofweg 5 Mill)
Zelf ben ik er zondag ook, broodje, ijsje, bakkie pleur, beetje over schapen en foto's kletsen.
en misschien kan ik ter plekke nog een paar schapen tussen de oren flitsen.





De foto's die ik daar ophang zijn 90 bij 60 cm, mat gedrukt op wit aluminium.
Toch anders dan deze plaatjes op zo'n klein scherm.
(Oh, en ze zijn natuurlijk daar ook te koop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten