12-11-2012

Lege theezakjes

In de personeelskantine van een middelbare school in Oldenzaal, 
(Ja beste lezer, mijn werk voert me regelmatig naar fascinerende plekken) trof ik onderstaande doos aan. “lege theezakjes voor het goede doel”  Er lag niets in. 

Moeten de zakjes na gebruik leeggeschud worden, gedroogd en ingeleverd? 
Zijn het de papieren envelopjes om de theezakjes heen waar men op aast?
En hoezo wil iemand daar wat mee, en voor welk goed doel? 
Of zijn het lege theezakjes ván het goede doel? 
Zit Henk Westbroek hier achter? Waartoe zijn wij op aarde?

Helaas was er niemand aanwezig die mijn vragen kon beantwoorden.
Daarom mijn vraag aan u, beste lezer: what the fuck is going on? Kunt u mij zeggen wat er gaande is? Antwoorden kunnen zowel bij 'opmerkingen' als via de mail gestuurd worden.

 ?

2 opmerkingen:

  1. http://www.brabantsdagblad.nl/regios/brabant//article2582376.ece

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van de theebuiltjes kunnen arme mensen nog een keer thee trekken, maar wat je aan lége theezakjes hebt...

    BeantwoordenVerwijderen