03-03-2013

Apendroom


-Mama, mama, mama, ik heb heel eng gedroomd van een enge kip met een bek zo groot dat ik er in kan en enge ogen en een hele enge bek. En die vecht veel want hij is helemaal beschadigd en met krassen en alles. En zijn kop is rose maar z'n bek niet, want die ziet er uit als een dooie vis en daaronder is ie geel. En dat geel kon helemaal uitrekken en er konden wel drie vissen en twee aapjes in. En in zijn oog had ie een grassprietje. En hij maakte ook enge geluiden en alles en mama ik vind het zo niet leuk meer.


-Ach jongen, doe toch rustig, je hoeft toch niet bang te zijn. Dat zijn alleen maar boze dromen, dat soort kippen bestaan helemaal niet en zeker hier niet. Kom maar dicht tegen me aan zitten, hier ben je veilig. 
En dan vlooi ik je nog eens lekker achter je oren.


1 opmerking:

  1. Toch fijn dat dat aapje zo'n lieve 'mama mama' heeft.
    Zijn deze foto's met je nieuwe camera gemaakt?
    Perfect, als je die 'enge kip' uitvergroot, dan zie je pas goed hoe die keelzak er uit ziet, gewoon eng!
    Goed gedaan jochie.
    je mama mama.

    BeantwoordenVerwijderen