12-04-2016

Zeven

Recent kreeg ik een bestelling voor zeven grote prints.
Da's leuk, dat soort bestellingen krijg ik graag. Bij de drukker bleek er net een aanbieding te lopen, dus ik voer de bestelling meteen in. Of het aan het weer lag, hun server of mijn internetverbinding, ik weet het niet, maar het uploaden duurde eeuwen. (Oké geen eeuwen, dat is overdreven, dat kan natuurlijk helemaal niet) Alles stond bij elkaar en bij het invoeren van de aanbiedingscode krijg ik een foutmelding. De code was  maar voor één print geldig, niet voor zeven stuks. Kak.

Dan maar één print bestellen. Daarna nog een, doet de code het dan? Ja, dat doet ie. Dus stuk voor stuk kon ik ze weer uploaden. Deze keer nog trager dan bij de eerste poging. Nu duurde het echt eeuwen. (Sorry, dat was spreekwoordelijk.) Maar de code werkte opnieuw. Mooi. Opties aangeven, via Ideal afrekenen en rustig door naar de volgende. Per print had ik ongeveer de tijd om de handleiding van mijn camera in het Sanskriet te vertalen. (Ook dat was schromelijk overdreven, ik beheers eigenlijk helemaal geen talen die stammen van het Indiaas subcontinent)) 

Vandaag kreeg ik zeven e-mails dat de prints afgeleverd waren bij het afhaalpunt. Gisteren  was ik even zoet met zeven online formulieren invullen. Ik wist dat ik niet thuis zou zijn en wilde ze wel graag hebben. En ja hoor, daar stonden ze, zeven stuks. Bij het afhaalpunt waren ze blij dat ik ze meteen kwam ophalen, het nam nogal wat ruimte in beslag. Alles achterin gemikt ("U bent hoop ik toch niet op de fiets meneer?")
Nu eens zien of er ook zeven prints in zitten, want hoewel een week of zes uploaden en afrekenen heel fijn was om te doen (Nou zijn het geen eeuwen meer, maar overdrijf je nog steeds) ging het toch om de prints. Hopelijk zijn het ook mijn foto's die ze hebben afgedrukt.
Wordt vervolgd.


Ja, zeven pakketten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten