26-06-2015

Droger

Na vijf dagen lukte het. De combinatie van droog weer en vrije tijd.
Op zich altijd een fijne samenloop, maar nu extra. Zondag pakte ik een zeiknatte tent in en bracht die naar Nijmegen. Vandaag lag ie nog steeds achterin. Nou vind ik champignons wel lekker, maar ik heb geen ambitie ze zelf te gaan kweken. Dus naar het Goffertpark om daar het gevaarte op te zetten en op te laten drogen. Het grootste deel bleek afgezet vanwege voorbereidingen voor de show van Mumford & Sons volgende week. Het strookje gras naast de skatebaan was wel vrij.


Op zo'n zonnige middag is het er druk. Met hangende brommertypes. Moeders die baby's uitlaten, kleuters die van driewielers flikkeren. Pubers met skateboards die indruk proberen te maken op elkaar en de meisjes een stukje verderop. Pubers die van skateboards af flikkeren. Lagere school jongetjes die van een afstandje naar de skaters staan te kijken en zichtbaar onder de indruk zijn. Meisjes die te cool zijn om überhaupt ergens van onder de indruk van te raken. Vrijdagmiddag in het park. 
Na een uur in de drukkende hitte was mijn tent droog en mijn shirt nat. 
Mooi, kon de ene de kelder en de andere de wasmachine in.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten