13-11-2013

Hobby

Ooit maakte ik van mijn hobby mijn werk, 
nog steeds loop ik op mijn werk regelmatig te hobbyen.
Vandaag mocht ik weer eens een bandje schuiven.
Ik bedoel belichten. 
Het voorprogramma was duidelijk in zijn wensen:
vier blauwe lampen van achter zachtjes aan, 
en onder de zanger een kleine tl.
Wel origineel, dat wel.

Het hoofdprogramma, Low, had minder wensen, 
wel video, die prominent over band en wit achterdoek scheen.
Kon ik concurreren met een projector die constant scheen.
Maakt het wel extra spannend, 
geen idee wat de band gaat doen en ook niet waar de projectie heen gaat.
Al met al een goeie avond, mooi concert, publiek tevreden, band tevreden en ik ook.
Alleen geen foto kunnen maken, ik zat zo ver van het podium dat dat er bij in schoot.
Daarom maar een plaatje van de achterkant van de Bergse kerk.
Ok mooi!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten