11-09-2012

Sunny side up


Na de zomerfeesten de smaak te pakken gekregen met het maken van time lapse filmpjes.
Toen lopende mensen, daarna ondergaande zonnen.
En iedere fout die je met zonnen filmen kan maken, heb ik dan ook wel gemaakt.
  • “Ja scherpstellen op een bewegend grassprietje is ook aardig,
    jammer van die wazige zon daar achter”.
  • “En met een geheugenkaart die groot genoeg was, had het hele filmpje er op gekund”.
  • “Dus met volle batterijen haal je wél het eind van de zonsondergang”.
  • “Dat was een prima espresso, jammer dat de zon ondertussen ondergegaan is”.
  • “Het is best mooi als de horizon ook horizontaal in beeld is”.
  • “Jammer van die dichte bewolking, net kon je de zon nog zien”.
  • “Oke, volgende keer neem ik mijn camera ook mee,
      niet alleen reserve batterijen en een statief”
  • “Nee, dat muggenspul zit in die andere tas”



Vandaag zat het wel mee, en heb ik er weer een voor de collectie.
Hoef ik alleen nog maar te verzinnen wat ik met die collectie ga doen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten