01-02-2017

Betrouwbaar, snel, betaalbaar

Na een week zonder heb ik weer een werkende internetverbinding.
Opnieuw had iemand in de kast op straat een kabel losgehaald en niet meer vastgezet.
Opnieuw vond Online.nl het niet erg om pas na een week iemand die weer vast te laten schroeven. De digitale droogte liet me opnieuw voelen hoe afhankelijk/verslaafd ik ben aan de mogelijkheid altijd toegang tot informatie te hebben. Dan ben ik extra blij een collectie vinyl en een harde schijf met muziek te hebben. Steeds meer mensen om me heen zetten Spotify aan en hebben de cd kast de deur uitgedaan. De hele week ook geen muziek was heel slecht geweest voor mijn humeur.

Voordeel van weer een werkende verbinding is dat ik de aanbiedingen en voorwaarden van andere providers kan bekijken. Want om nog eens door Online.nl in de digitale kou gezet te worden, daar voel ik weinig voor. "Betrouwbaar, snel, betaalbaar" staat er op hun site.
Ik heb wel ideeën voor een meer passende slogan.


Zondagmiddag brak de zon even door 
en stond er een blond paard me aan te kijken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten